יועצו של הנשיא זלנסקי בריאיון מקייב: "רוסיה חזרה 10 שנים לאחור"

אסתי פלד No Comments on יועצו של הנשיא זלנסקי בריאיון מקייב: "רוסיה חזרה 10 שנים לאחור"

ולדיסלב רויטברג יועצו של הנשיא אוקראינה ולדמיר זלנסקי, התראיין ל"מהדורה המרכזית" ותקף את פוטין, "הוא חצה את כל הקווים האדומים, תקף בתי חולים, בתי יתומים. ילדים בני 18 בצבא רוסיה לא יודעים בכלל מה הם עושים כאן". לטענתו, "היום מתחרים מי יכניס יותר סנקציות לרוסיה, הם במצב קטסטרופה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ולדיסלב רויטברג יועצו של הנשיא אוקראינה ולדמיר זלנסקי התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על המראות הקשים במלחמה כעת, "מראות קשים שאוקראינה לא ראתה. פגיעה במטוס בפגיעה בבית יתומים, בגן ילדים, פוטין עבר את כל הקווים האדומים, הגשנו תביעה לבית הדין בהאג נגד הרודן פוטין, הוא רצה להשתלט על אוקראינה ולשים בובה מהאנשים שלו בשלטון".

היועץ סיפר על הסיבה להצלחת העם האוקראיני להדוף בינתיים את הדב הרוסי, "האחדות שיש באוקראינה, הייתי רוצה שתהיה בכל דמוקרטיה, אין אזרח שלא הצטרף להגנת המדינה והמולדת".

לטענתו של רויטברג רוסיה חטפה חזק מאוד מהמערכה באוקראינה בכל החזיתות, "נכון לעכשיו הצבא האוקראיני הרחיק את פוטין 10 שנים אחורה, יש סנקציות על הכל. התוצאות מראות שזלנסקי אמנם לא הגיע מרקע פוליטי, כלכלי ובטחוני אבל הוא הצליח בכל הדברים האלה, מי היה מאמין שנחזיק ארבעה ימים בתקיפה של רוסיה".

היועץ סיפר כי "הנשיא נמצא במרכז קייב, הוא במסתור כי הוא מאויים, הייתה הצעה לתווך בין רוסיה לאוקראינה, אבל יש כרגע שיחות בגבול בלארוס".



0 תגובות